Cofely`s visie op vermarkten van duurzaamheid op EPG bouwcongres 2011
Duurzaamheid als kwaliteitsaspect. Steeds meer overheden, ontwerpers, ontwikkelaars, corporaties, producenten en toeleveranciers zijn overtuigd van de meerwaarde. Vanuit urgentie en maatschappelijk bewustzijn. Maar zeker ook business wise: duurzame businesscases blijken rendabel.
Dit is de rode draad tijdens het EPG Netwerk Bouwcongres op 31 maart. Het congresprogramma biedt analyse, visie en strategie. Maar ook veel praktische tools en inspirerende praktijkvoorbeelden. Pioniers en koplopers delen hun expertise. Zo ook Bas Ambachtsheer, Algemeen Directeur van Cofely Energy Solutions. Hij debatteert mee in de ronde tafelsessie met als onderwerp Meters maken met duurzaamheid: drempels weg, kansen verzilveren. Een van de stellingen van Ambachtsheer is ‘Efficiënt omgaan met energie op een zo duurzaam mogelijke manier is niet alleen goed voor het milieu is, maar het levert simpelweg geld op’.
Programma
Donderdag 31 maart 2011, Media Plaza Utrecht
Dagvoorzitter: Martijn Winnen
9.30 uur |
Ontvangst |
10:00 uur |
Welkom en opening |
10:05 uur |
De markt van duurzaamheid. |
10:25 uur |
Hoe vermarkt je duurzaamheid in de bouw? |
10:45 uur |
Waarom investeren in marketing van duurzaamheid? |
11:15 uur |
Pauze op Duurzaamheidsplein |
11:45 uur |
Meters maken met duurzaamheid: drempels weg, kansen verzilveren |
12.45 uur |
Conclusies van de consument, Herman Pleij |
13:00 uur |
Lunch op Duurzaamheidsplein |
14:00 uur |
Parallelsessies, in twee rondes |
16:45 uur |
De overheid en de markt van duurzaamheid: innovatie! |
17:00 uur |
Napraten tijdens de borrel op het Duurzaamheidsplein. |