Walibi Holland kiest voor WiFi Experience van Cofely
Met de WiFi-Experience van Cofely versterkt Walibi Holland de positieve klantbeleving van het attractiepark. Deze WiFi-faciliteit gaat prominent onderdeel uitmaken van onder andere het Fast Lane concept dat Walibi Holland in 2012 heeft ingevoerd. Dit systeem zorgt voor een goede en snelle verbinding voor elke gebruiker. Bovendien is de veiligheid geborgd door diverse geïntegreerde beveiligingsoplossingen. Bij Walibi Holland zal de WiFi-Experience in een tijdsperiode van vier weken gerealiseerd worden, zodat deze volledige operationeel is voor het publiek tijdens de ‘Halloween Fright Nights' van 11 tot en met 27 oktober (elke vrijdag, zaterdag & zondag).
Online interactie met bezoekers
“Naast de introductie van Fast Lane is er een mobiele app beschikbaar ter ondersteuning van Fast Lane. Ook is het mogelijk om mobiel te betalen en gebruik te maken van e-ticketing”, aldus Maurice Hermens, Systeembeheerder van Walibi Holland. “Voor al deze faciliteiten is een goede dataverbinding noodzakelijk en daarin biedt Cofely de oplossing. Naast een stabiel en veilig draadloos netwerk is de ‘online’ interactie met bezoekers van grote meerwaarde voor Walibi Holland.” Met deze aanvulling is voor het attractiepark Walibi Holland een speciale online etalage ontwikkeld. Deze kan alleen bezocht worden wanneer de bezoeker in het park aanwezig is en verbinding maakt met het netwerk van Cofely.
Maatwerk voor Walibi
“Als technologisch dienstverlener helpt Cofely met het genereren van management- en marketinginformatie voor het attractiepark Walibi Holland” aldus Elmer Bos, business consultant van Cofely Noord. “Wij bieden klanten een full service maatwerkoplossing en ontzorgen de klant volledig door het gehele traject van realisatie tot ondersteuning van de bezoekers van Walibi Holland over te nemen”.
Meer informatie:
http://www.walibi.com/holland
http://www.cofely-gdfsuez.nl/rap
http://www.cofely-gdfsuez.nl/news
http://www.frightnights.nl/